Otroligt roligt =)

Idag har jag varit hos Andrea (!!!!) och gjort en (!!!!!) uppgift i Vårdpedagogik. Sen hamnade vi framför hennes dator och kollade på en film "Shutter", den var inte så bra som vi trode när vi såg trailern...En liiiiten besvikelse faktiskt.
Sen efter filmen kollade vi på andra......saker på datan...Några riktigt äckliga så Andrea höll på att kräkas. Jag däremot kunde hålla mig.....för jag tittade bort =) Det var otroligt roligt att titta på henne!!! Hahahaha! =)

Sen käkade vi middag, flygande Jacob. Det var faktiskt väldigt gott, det var första gången jag åt det och det var tur att det var en mäster kock som gjorde maten =) 5 stjärnor av 5 möjliga!!! =)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Nikola e fortfarande som han är och det tär på mitt humör kan jag säga!!!! =(
Jobbigt att prata med någon som aldrig svarar tillbaka....*suck*

Tvättstuga i morgon oxå...Usch! Inget att se fram emot i den närmsta framtiden......

Kommentarer
Postat av: Andrutta skrutta!

Hahah!! Nästa gång vi ser något så äckligt så ska jag tejpa fast ögonlocken på ögonbrynen dina och tvinga dig att titta :P så ska jag sitta och skratta åt dig :D kul att du gillade maten, kom på nu att vi skulle äta lax ju :P får bli nästa gång... men vi må ju börja planera partaj på fredag ju :D pöss

2008-09-17 @ 19:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0