"Pluggdag" =)

Idag har jag varit hos Andrea och "pluggat". Vi har bokat in oss den 24/10 i Borgvattnet så nu finns det ingen återvändo!!! =) Bara hoppas på att alla som vill inte bangar nu då. Lillebror och hans tjej ska oxå med så det verkar bli ett gäng! JIPPIE!! Jag känner på mig att jag och Andreas lillebror kommer att skrika ikapp på natten =)

Vi har varit såååå flitiga idag, kollat på spökklipp på internet och massa annat kul som man kan hitta på Youtube. Någonsin hört talas om "Tårtpruppar"???? Inte jag heller förrän idag. Ja, dom lägger då faan ut allt möjligt på webben.

I morgon blir det en ny pluggdag, förhoppningsvis lite mer aktiv än den idag, pressen ökar!  =(
Bara 3 veckor kvar till praktiken......Gruvar mig så ooootroligt mycket. Känns inte lika spännande som innan sommaruppehållet....Usch!!!! Jag kommer bergis bli underkänd, det känner jag på mig!

Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHAHA "tårtpruppar" du är för rolig du ;)

ja imorgon blir det skärpning!

haha nä han gjorde det för att det kliade ;)

pöss

2008-09-03 @ 16:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0