Shoppat! =)

Idag har jag och Maja varit på stan och handlat kläder till henne. Lilltjejen har ju faan inga byxor längre, alla når ju ner till knäna på henne så det ser ut som om hon väntar högvatten =)

Det var meningen att Ludwig skulle till tandläkaren men dom ringde och bokade om den för hans tandläkare var sjuk. Nu gruvar han sig ännu mera, det e ju första gången han ska laga en tand. Stackarn!

Ikväll har Nikola lovat att vi ska ha en myskväll. Det blev inget igår för jag somnade i soffan innan han kom hem. Tur att jag inte hade hunnit smeta in mig i choklad innan =)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha du kan ju inte somna ;P hoppas du håller dig vaken ikväll då! ses imorgon, vårdpedagogik.... yay.... :P

2008-09-01 @ 19:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0