Shopping!!!! =)

Idag har jag varit på stan sedan klockan halv tio på morgonen. Jag har handlat mössa och halsduk till mig själv som kommer att passa sååå bra till jackan ska ska köpa till veckan. Maja fick nya skor som hon kan ha i höst och vinter och sen fick hon oxå strumpbyxor, 3 par för hennes går sönder fram i tårna hela tiden och jag fattar inte varför...?

Andrea var med oxå(!!!!) och hon handlade och lite saker inför vintern, vi kommer att se sååå mysig ut!!! Hon fick mig att prova ett par "uggisar" som jag bara måste köpa!!! Dom var såååå sköna =)

Nikola har äntligen varit till doktorn och fått konstaterat att han har lunginflammation. Det var ju det jag sa!!!!! Så nu ska det väl ändå bli slut på denna eviga hosta så att man kan sova normalt igen =)

Jag och Andrea var även iväg på sjukhuset och hämtade ut kläder och tog skåp så nu e vi klar inför praktiken nästa vecka. Spänningen stiger!! =)
Jag önskar bara att Bodil kunde rätta mina uppgifter någon gång så att jag vet om jag klarat mig eller inte. Det kan väl inte vara sååå svårt????

Kommentarer
Postat av: Andrutta skrutta

hihi det var så lite så :)

fasiken du må ju köpa uggisarna också, kan man ha ngt mysigare på fötterna i vinter?? längtar som fan tills jag får mina... om jag inte kan ha dom så köper jag sånna som du provade! men ett par uggisar ska jag fan ha!! Love ya <3 pöss

2008-09-19 @ 16:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0