Skönt med ledig dag..men ändå inte....

I dag har jag jobbat kväll och det har varit intressant. Mycket har hänt där ute i den "stora" staden Östersund kan man lätt påstå =) Är ledig i morron och det känns både skönt och samtidigt vill jag jobba så att man kommer in i det riktigt. Men men, å andra sida så får jag ju shoppa imorgon så det blir bra ändå =)

Har fortfarande grymt ont i halsen och är helt döv på höger öra. Måste köpa Revaxör i morgon och spola öronen. Så här kan jag ju bara inte gå omkring. Viskar någon något så hör jag det inte, så vill ni prata skit om mig när jag e i närheten så får ni passa på nu =) Jag lovar att jag inte kommer att höra något!

Ska träffa Andrea, min darling, i morgon och göra klart Vårdpedagogiken. Usch! Jag e så less på att plugga, men nu e det bara 3 veckor kvar snart och det känns så jävla skööööönt!!!!! =) Fatta vad full jag ska vara på avslutningskvällen! Ojojoj, det kommer att bli kul för dom som e med =)

Nä, nu ska jag ta och knoppa! Ma råkes =)

Kommentarer
Postat av: Andrutta skrutta!

Mjo men det blir fan ingen tequila och jäger på avslutningen heller :P jag kommer säkerligen att bli full, men jag ska kunna stå på benen iaf :P Längtar till imorgon! Puss på dig stumpan min

2008-09-24 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0