Snuvig.......

Snoret rinner och kroppen värker......Mår inte alls som en prinsessa idag....Men jag ska banne mig jobba på praktiken på tisdag, har jag inte feber så går jag i alla fall!! Känns inget kul att börja praktiken med att sjukskriva sig =(

Idag ska vi upp till mamma och pappa och äta mat. Dom har varit i stugan i helgen och vi ska överraska dom med mat när dom kommer hem. Det uppskattar dom alltid =) Då kan ungarna vara ute och springa sig trött också så att dom somnar ovaggad ikväll. Man får inte va dum heller =)

Skulle igentligen ha tvättat idag men jag gör det i morgon istället, orkar verkligen inte idag!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Men usch, det låter verkligen inge vidare! du borde ligga nerbäddad med massa varmt te... fast det går ju inte när gubben din är sjuk också! Hoppas att ni båda blir bättre snart. Kram på dig!

2008-09-21 @ 16:40:59
Postat av: Anonym

Lycka till i morgon :) Skrev nyss till Andrea att vi borde äta lunch eller ta en fika någon dag!? Kram

2008-09-21 @ 20:46:18
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0