Söndag igen.....

Idag verkar det inte som om det sker så mycket i Torvalla. Jag fick sovmorgon till tolv och har sedan dess fortfarande varit så trött att det känns om om jag går i dvala.....Skumt....

Nikola sitter och pluggar till körkortet så datan e upptagen typ jämt vilket gör att denna söndag kommer att bli ännu tråkigare...*suck* Men men, han använder den ju till något bra i alla fall! =)

I morgon, om jag inte har skola, så blir det pluggning med Andrea, vi e typ snart klar...eller??? =) Inte så mycket kvar tror jag men det e de där jävla individuella uppgifterna som jag måste ta tag i någon gång...Men det tar emot att börja med dom!!!!

Nä, nu ska jag ta och göra en kopp te och äta mammas hemmagjorda bullar och titta på en bra film!!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej cutiepie! ja vi måste verkligen ta tag i de individuella... USCH! vi sätter oss på bibblan på onsdag och pluggar järnet! Ses imorgon vännen, kram

2008-09-08 @ 12:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0