Tröttare än tröttast.....

Ojojoj, idag är jag så jävla trött och jag vet inte varför...Har sovit som en Gud inatt utan minsta störningar så jag borde vara hur pigg som helst....*gäsp*

Har storstädat lägenheten alldeles nyss så nu ser man att vi har ett golv och inte bara en massa sandstigar överallt. Jag fattar inte hur vi kan dra in så mycket smuts i lägenheten....ett mysterium =)

Ska åka och handla med lillebror runt klockan tre idag, han åker till Ö-vik i morgon på dans så det e bäst att passa på medans man kan få skjuts =) "Min dräng hade också en dräng", eller hur säger man??? =)

I morgon ska jag och Maja hem till Andrea för jag MÅSTE plugga alltså. Hoppas bara att Maja kan roa sig med Elliot en stund så att vi kan få något gjort....Vi får se hur det går med det.....

Nä, nu måste jag lägga mig ner en stund innan Robin ringer.....*gäsp*

Kommentarer
Postat av: Andrea

Nästa helg ska du med ut på krogen! bara så att du vet... Kram!

2008-09-14 @ 02:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0