Vad ska jag göra för att du ska tro mig??????

Igår startade ett gräl mellan mig och min sambo. Han tror att jag har tagit pengar av honom (1000kr) som han lagt undan i garderoben. Alltså, för det första, varför skulle jag göra det? jag menar, efter 5 år tillsammans så borde man kunna lita på varandra lite mer....eller? För det andra så FRÅGAR jag alltid honom om jag kan få låna eller få pengar av honom om jag behöver, det har jag alltid gjort!!!! Jag skulle inte kunna msyga mig in i hans garderob och ta pengar och sedan hoppas på att han aldrig skulle upptäcka det, det e väl klart som faan att han skulle göra det!!!!

Hursomhelst så verkar det inte vara något som kan få honom att tro på mig.....usch!!! Jag hatar att bråka om saker!!! =(
Kändes som om jag sov bredvid en isbit inatt, vi som alltid brukar ligga och hålla om varandra, utan undantag......

Vad ska jag göra då???? Hur ska jag kunna övertyga honom om att jag inte varit i hans garderob???? Han sa inte ens hej då när han åkte på jobbet idag trots att jag stog som en snyftande idiot i vardagsrummet...Längesedan jag grät så här mycket!!

Såååå frustrerande att inte kunna bevisa sin oskuld....när man för en gångs skull e oskyldig.......

Kommentarer
Postat av: mica i rutan..

Pöss! Längtar till imorgon ;) hoppas du kan stanna fram emot kvällen, vi MÅSTE MÅSTE MÅSTE göra klart ALLA gruppuppgifter imorrn. PÖSS igen ^^

2008-09-14 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0