A little change of plans.....

I morse, eller kanske rättare sagt, i förmiddags klockan tolv när jag sov som skönast så ringde kirurgkordinatorn till mig och lämnade meddelande på mobilen. Dom hade tydligen dubbelbokat (???) ett operationsrum där jag SÅKLART skulle göra operationen så det fanns en risk att jag inte skulle få göra operationen förrän vecka 22. Jag ringde upp direkt och som tur e så är det en patient som ska opereras på tisdag nästa vecka som har lite medicinska problem som sätter stopp för dennes chans att få genomgå operationen så JAG ska få den tiden i stället!!!!!! =)

Alltså, jag skrivs in nu på måndag ( doing the happy dance!!!!) och opereras på tisdag!! Haha! YES! Äntligen något som går som jag vill!

Någon som vill komma och hälsa på när jag ligger inne??? Jag finns på plan 13 =)

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Klart jag kommer och hälsar på!! :D Är så glad för din skull! Love ya!

2009-05-01 @ 17:00:19
Postat av: sara

Klart jag kan komma o hälsa på :) Lycka till nu! Pöss

2009-05-02 @ 22:03:48
Postat av: Johanna

Lycka Till =)

Hoppas att allt går bra.

Många kramar Johanna

2009-05-04 @ 12:19:14
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0