Då var det snart dags då!!! =)

För operationen! Jag ringde till Birgitta (hon som "bokar" folk till dessa operationer) och sa att jag var less på att vänta! Hon berättade att hon precis (????) skulle ringa mig, vilket jag inte tror ett dugg på. Men datum fick jag i alla fall! Torsdag vecka 19 blir det av!!!! YES!!!! På måndag nästa vecka ska jag börja med pulver-dieten. Jag får dessutom äta max 3 råa morötter per dygn men gurka, tomater och isbergssallad får jag äta mig less på om jag vill =) Kaffe, the, vatten och typ Loka får jag dricka så länge jag inte stoppar i mjölk eller socker i kaffet ellet thet.

Jaha, då kanske man hinner tappa några kilon till sommaren då =) Jag hoppas det! Jag måste dock tappa MINST 8 kilo innan operationen med hjälp av dieten men det fixkar jag och det sa Birgitta oxå.

Ja, mycket mer än så hade jag inte för denna gången!

Kommentarer
Postat av: sara

Men fan vad kul gumman :) Vad glad jag blir! :)

Är det alltså den 19e NU?

2009-04-08 @ 19:48:19
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: andrea

GRATTIS!!! :D Är så glad för din skull <3 LOVE YA

2009-04-08 @ 21:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0