...........

Jobbar min tredje A-tur på rad nu, känner min liiiiite seg.

Ville bara kasta mobilen i väggen i morse när larmet ringde!!! Kände inte alls för att kliva upp..... Nu har jag inget mera jobb förrän onsdag nästa vecka, och då jobbar jag natten mot torsdag.

På måndag e det tags för vägning igen. Nu känns det faktikst kul att ställa sig på vågen och se alla kilon springa iväg =)
Fast.....dom springer inte direkt.....kunde fått vara lite mer som försvann, tycker jag =)
Hoppas att jag tappat MINST 2 kilo till denna vecka!

Ja, nu e det inte alls långt kvar till operationen =) Torsdag vecka 19 smäller det!!! Åååååååååå, vad skönt det ska bli att få äta mat igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0