Hämta lillkillen min =)

I morron bär det av till Sundsvall för att hämta mammas lillprins =) Robin ska skjutsa mig så det ska bli skönt att slippa åka tåg!!! För en gångs skull!!! Min mor och far har varit och kollat på en ny cykel till Ludwig så han kommer att bli ÖVERLYCKLIG när han får höra att han ska få en ny! =) Den andra ska någon komma och titta på idag så jag hoppas vi får sålt den. Vi ska ju bara ha 600kr för den och den e ju som ny så det ska nog inte vara några problem att få iväg den =)

Ska tvätta idag. Det var typ 100 år sedan jag bokade tvättstugan. Jag har nog liiiiite medvetet gjort det som en protest. Nikola går ju bara omkring och väntar på rena kläder och gör inget åt saken. Jaja, det var dags nu tycker jag, att tvätta, har ju fulla badrumsgolvet med tvätt och ingen som bryr sig så detvar väl meningen att JAG skulle ta tag i det =(

"Pulvringen" går hur bra som helst! Ska på sjukhuset och väga mig på måndag. Ni får hålla tummarna för att jag tappat minst 2 kilo! =)

Nä, nu ska jag ta tag i tvätten!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0