Jamtli

Idag har jag och barnen varit på Jamtli med Sara och Felicia. Det blev dock en kort visit där eftersom Felicia tog sig ett vårdopp i en av dammarna vid Hov`s restaurang. Efter doppet gick vi till Sara så att Felicia fick nya kläder och sedan gick vi på stan istället =) Sara köpte nya skor till dotra, jättefina med blinkande lampor på! =)

Efter staden så åkte jag och barnen hem, Maja somnade i vagnen och sov i två timmar. När hon vaknat var vi tvungen att gå ut så vi gick till mor och far så att barnen fick grilla lite. Jag åt min ÄLSKADE choklad-dryck...

I morron e det tvättdag...igen.....Hoppas att det regnar!!!!! =)

Nä, nu ska jag ge barnen kvällsfika och sen ska jag kolla på film. Ikväll blir det " The diary of Ellen Rimbauer".
Vi får se om den e något att hurra för. "Rose red" e ju bra så jag hoppas att denna uppföljare e det oxå!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0