Nattsuddare =)

Sitter just nu på jobbet, klockan är 01.00. Vi har magsjuka på avdelningen och jag e "smutsig" personal. "Mina" patienter har sovit hela kvällen, hittills, så jag har ännu inte behövt "smutsa" ner mig =)

Väntar bara på att de ska vakna och att jag hittar världens "kalas" där inne! Usch! Måtte de sova tills jag går hem! *håller tummarna*

I morron e jag ledig. Ska tvätta på kvällen. Jippie.....? På fredag åker barnen till stugan med mormor och morfar. Ååååå, vad skönt det ska bli!!!! =) Jag jobbar natten till lördag oxå så jag kommer att få sova ostört på lördag morgon/dag. Det e guld värt kan jag säga när man jobbat natt!

Jaja, bara 6 timmar kvar tills man får åka hem och nanna kudden....Känns avlägset. Sitter och smuttar på min energidryck som jag fick av Sara igår. Glömde den inne i omklädningsrummet så jag ställde den i kylskåpet här innan jag gick hem. Vilket onödigt vetande, kändes det som =) Like you care! haha!

Nä, undrar om det e tröttheten som smyger sig på???  Shit! Tyckte nyss John Blund kutade förbi!!!

Men seriöst! Nu ska jag sluta muppa mig och göra någon nytta....Kanske gå och ta mig en natt macka??

Sov sött alla!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas på bra sömn nu å att mackan ger sömn!

2009-04-02 @ 21:56:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0