Uppstånden från det döda......

Det e inte bara Jesus som kan, jag kan oxå  =) I går började mitt första (och förhoppniongsvis sista) migränanfall. Jag kunde knappt öppna ögonen utan att tårarna sprutade! Vandrade mellan sängen och toan, för ni ska inte tro att det räckte med att ha ett huvud som var redo att sprängas när som helst! Nä då, kräkas skulle jag oxå göra! Fy faan, säger jag! =(

I dag vaknade jag runt halv tre....tror jag.....Mår illa som faan men nu har jag kunnat ta mig ur sängen i alla fall. Ska nog lägga mig i soffan senare. Så fort jag rör mig mår jag illa och måste på toa. USCH!

Skulle till Andrea idag på påskmiddag men jag tror jag hoppar det. Är inget vidare sällskap just nu. Tyvärr!
Nikola frågade om jag kunde hjälpa honom att klippa håret. Vilket innebär att jag ska stå med en spegel bakom honom i ca en halvtimme så att han ser vad och vart han klipper. Jag hoppade över det oxå! Lät inte så lockande...faktikskt....

Har mobilen på ljudlös om någon undrar.Klarar inte av ringsignaler just nu. Ringer till alla er som ringt mig idag lite senare, när jag (förhoppningsvis) blivit lite piggare.

Nä, nu ska jag landa i soffan!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Usch och fy! Man blev lite orolig där ett tag, en lina som inte svarar på mess eller när det ringer liksom ;) PÖSS

2009-04-12 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0