Vart är världen påväg...........?

Jag funderade på en sak igår kväll. Fick veta att en vän till mig och Nikola skar upp sina handleder igår. När hennes sambo ringde efter ambulans (som han trode skulle komma på en gång) frågade de en massa saker som t ex: "Vilken handled?", "Vilken sorts kniv?", "Hur mycket?".......osv Han blev så arg att han skrek "FUCK YOU!" och lade på luren. Det gick mycket fortare för honom att ta henne i bilen och åka själv till akuten än att ringa efter hjälp......

Det går fortare för en taxi att komma än en ambulans....SKRÄMMANDE!!!!!!!

Hon fick i alla fall ligga 8 timmar på operation.............SKAMLIGT!!!!!!!

Nu tänker ni säkert: " Ja, men medans han pratade med 112 så hade de redan skickat iväg en ambulans"
Men nej, dom hade inga inne över huvudtaget. Dags att skaffa fler?????????????????

Jaja, nu känner jag mig verkligen optimistisk =) Kanske beror på detta underbara väder vi har.....typ...

Vägde mig igår förresten. 2 kilo hade jag tappat bara, blev lite besviken på mig själv. Funderar på att halvsvälta mig själv denna vecka. Nästa vecka e det ju dags =) Så jag måste tappa MINST 2 kilo till denna vecka. Tror inte jag klarar det......

Nä, nu ska jag gå med Maja på dagis!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sara i Rätan

Hualigen, hoppas att hon är utom fara...



Angående din "kur" så klarar du det!!! Två kilo till fixar du, det vet jag!!



Kram

2009-04-28 @ 14:56:02
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0