Hur ska detta sluta....?

I dag e det dagen då jag och Andrea skulle ha åkt till hennes stuga för våran efterlängtade semester. Fick veta i morse att hon ligger på sjukhus. Lillgumman! Hon vill dock fortfarande åka men vi får se hur det blir. Hon måste ju tänka på sig själv först, eller hur?

Igår var det 20-års fest för min älskade lillebror =) Det blev lyckat som faan! Alla var nöjda, till och med barnen som fick beställa "drinkar" i baren gratis =) Själv drack jag mest min efterlängtade turkisk-peppar shot. Åååå, det e ju sååååå jävla gott!!!!!!

Ska försöka tvätta idag men i våran tvättstuga var det upptaget tills på tisdag så jag måste nog släpa med mig tvätten upp till mor och far och låna deras!

Ha de gött och håll tummarna för att Andrea blir bättre!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad är det som har hänt??? Hoppas ni kan åka ändå :) Pöss

2009-08-02 @ 17:21:31
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0