Surprise!!!!!!

Det e vad det blir till middag! =) Hittade en kycklingrätt på google som jag gav mig faan på att jag skulle laga och nu står den på spisen och puttrar. Luktar underbart och om den är ätbar lägger jag ut receptet här på bloggen.

Ludde kom hem från skolan igår, eller rättare sagt fritids och mådde pyton och ont i magen osv. osv.
Det e märkligt att han blir så varje gång han ska till sin pappa. Någon som tror att det har ett samband??? Det tror jag. Stackarn! Måste vara jobbigt när man inte kan få leva sitt liv som man vill utan kastas mellan två hem hela tiden.

Annars e det bara bra med oss. Jag har fått lite jobbardagar på 210 men det e inte förrän i september så om någon vill hitta på något så e jag villig att ställa upp som sällskap =)

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag jobbar ju nu 3 dagar och på söndag åker vi på ikea. Jag lär ju dö där inne för nu börjar de bli tungt , haha!

Ja lägg ut recept, jag behöver mattips!

Pöss

2009-08-26 @ 16:45:02
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0