Tjolahopp tjolahej!

Efter att jag börjat med att promenera i rask takt i en halvtimme varje dag/kväll så har jag verkligen blivit piggare. Idag när jag satt och tittade på tv vid tre tiden så fik jag nästan panik och tänkte "Nej, jag måste få komma ut och röra på mig`!" så jag tog på mig mina älskade promenadskor och gick en halvtimme innan jag hämtade Ludde på skolan. Det var så skönt och det bästa med allt e att jag blir inte ens andfådd längre! =)

I morron ska jag mest troligen träffa Andrèa på stan och gå och göra det där ögontestet så att vi kan skicka iväg körkortspapperen och få körtillstång någon gång! =)

Åååååå, vad jag e kaffesugen!!!! Det e så tråkigt att koka åt bara sig själv så jag skiter i det......*suck* Vad ensam jag kände mig helt plötsligt... =)

Ha de gött!

 Jag kan inte sluta titta på dessa underbara djur =) Dom e så himla roliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0