Bakdag =)

Ja, idag har jag och Maja bakat hela morgonen. Har dock bara hunnit med havrekakor med chokladbitar i, mördegslängder med jordgubbssylt i mitten och kolasnittar. Det ska nog bli lite mera innan jag lessnar men jag måste hitta på någon middag först.

Trode att Maja skulle vara det största störobjektet när jag höll på med baket men det e Morris som drivit mig till vansinne!!! Snacka om nyfiken katt!!! Ska sticka snoken i allt jag höll på med och sen gick det en lampa i hallen som jag var tvungen att byta och vem hoppar upp på samma stol och börjar klättra längst mina ben?!? Jo MORRIS! Jag som redan e dörädd för att stå på en stol, har ju sjuk höjdskräck.....

Johanna Stålis: Jag vill gärna läsa din blogg men har inte ditt lösen...=( Kom gärna på fika någon dag om du e ledig =) Jag e typ hemma jämt nu för tiden!


Nä, dags att kolla kakorna i ugnen!

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0