I know.....

.... jag e superdålig på att uppdatera bloggen! Men det händer ju inte så mycket just nu.....Har som inget att blogga om! =)

Nikola har fått en lägenhet uppe på stöttingvägen så vi håller på att fixa möbler och sånt dit upp. Vi har INTE gjort slut utan vi ska vara särbos ( eller vad det heter) tills vi känner för att flytta ihop igen. Vi får se hur länge det tar! =)

Annars är allt som vanligt. Morris växer och växer och gör mig galen ibland med sina tokryck! Haha! Men jag e så glad att jag har honom, han e ett underbart sällskap när barnen somnat på kvällen. Känner mig inte så ensam på kvällarna längre och det e skönt.

Jag vill ha kaffe-främmande i dag! Någon som e sugen på hembakta pepparkakor och kaffe? Om ni e riktigt snäll kan jag plocka fram knäcken också! Haha! Hör av er, den som e fikasugen!

Nu ska jag fixa lite lunch till Maja!

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jamen lilleman ville ju träffa er! Varför ringde du INTE??

2009-12-07 @ 19:25:06
URL: http://ingenannanlik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0