Jaha.....

...... då var det jul igen då om typ.....3 minuter =) Sitter på jobbet och väntar på att mina kollegor ska dela klart sin medicin så att vi kan fika lite. Höjdpunkten på heeeela natten =)

I morron bitti när jag slutar står lillebror utanför sjukhuset och väntar. Då bär det av till stugan i Åkersjön för att fira jul med mina päron och mina barn. Ska bli så himla mysigt att sitta i stugan med en massa ljus och öppna paket! Barnen har tydligen svårt att sova....Hmmmm....Undrar varför =) Dom är redan där uppe med momma och moffa. Dom har klätt den lilla granen som moffa köpt och lagt alla paket under. Handlade de sista paketetn till Maja idag. Hade ju köpt en massa på Tradera men de kom inte idag heller så jag var ju tvungen att köpa några. Stressigt värre!

Nä, nu ska jag ÄNTLIGEN få mitt nattkaffe=)


Sov gott alla och ha en riktigt god jul!

Pöss o Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0