Ojojoj....

....vad mätt jag är! Gjorde en paj med älgfärs efter ett recept jag hittade på nätet och FAAN vad gott det blev! =)
Så nu sitter jag här och jäser vid datan och funderar över en dröm jag hade inatt. Jag drömde nämligen att jag vart gravid (tror att det e för att jag läser Saras blogg så mycket!) och när jag vaknade hade jag en så underbar härlig känsla i magen av lycka!

Vad betyder det?!? Kommer jag/vi att skaffa ett barn till??? Ja, jag vet inget mera än att det verkligen har väckt en speciell känsla i mig. Hormonerna rusar i kroppen när jag tänker på drömmen och jag antar att det inte är spiralens fel! =)

Mina päron skulle halshugga mig om jag skaffade ett barn till. Varför det, undrar säkert ni och det ska jag tala om: Jag kommer aldrig att bli vuxen i deras ögon!

Nä, nu ska jag göra lite te och mysa framför en film! By the way: "Twilight new moon" var en underbar film! Vet någon om det kommer flera filmer?????? Jaghar ta mig tusan blivit besatt av dessa underbara filmer! =)

På tisdag ska jag fika en sväng med min Andrèa! 100 år sedan vi sågs sist! Miss you, Hun! ;)

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Kommer två filmer till stumpan ;) Saknar dig med! Längtar tills på tisdag, PÖSS

2009-12-13 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0