Worki`n 9-5, what a way to make a livi`n!

Ja,nu jobbar ju inte jag så himla mycket men just i denna skrivandes stund så sitter jag på jobbet. Har inte jobbat på en vecka så det känns skönt att få lite cash i januari oxå! =)

Innan jag åkte fick jag lite "mys" av Nikola! =) Det som dock hände var att Maja vaknade och det hörde inte vi....Resten kan ni nog räkna ut själv......*suck* Det e nog det enda negativa med att ha ett eget rum utan barn brevid sängen. Då hinner man ju i alla fall avbryta akten. Men men, skönt var det ;)

Nu måste jag jobba! Ha de gött alla underbara!

Sara Stålis: När kommer du till stan?!? Jag kommer nog upp till Rätan och bor hos er med 1 eller 2 barn över en helg, vare sig du vill eller inte! =)

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hm, jobbar så mycket just nu att jag inte riktigt vet när jag ska till stan men kanske nästa vecka för att komplettera lite julklappar!

Klart du ska komma till Rätan!!! Jag har ett extra rum nere så det är lugnt!!



Kram

2009-12-11 @ 08:35:54
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0