Alla hjärtans dag!

I dag väcktes jag av en stor puss och en varm, mysig kram. Det var Nikola som var på gosidan =)
Det e något speciellt med denna dag, tycker ni inte?? Man får verkligen en chans att visa vad man känner. Fast det e klart, det kan man ju göra ändå....men denna dag ger en verkligen en chans till detta.

Maja har haft ont i örat sedan i torsdags och haft feber men nu verkar det ha gett sig lite. Hon e mycket piggare och roligare att umgås med =)

Lotta och Alexander kommer över idag och leker lite. Det blir kyckling i lergryta till middag.

I morron ska jag och Maja åka till Sundsvall och hämta Ludde....Ni vet ju alla vad jag tycker om denna dag.....*suck*

Ha nu en underbar alla hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: Sara i Rätan

Kram på alla hjärtans dag!!

2009-02-14 @ 13:23:47
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: sara

Fika kan jag alltid göra ;) JAg kan ju tugga lite grann men det är svårt att tugga hårda saker utan att komma åt löstanden ;)



HAr du jobbat nå mer då?

Jag är smutsig ikväll och i natt... Skitkul! :( PUSS

2009-02-16 @ 00:43:34
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Andrea

Åh va roligt! Men vi gör det så snart som möjligt va? :D Har haft ont i huvudet två dagar i rad nu, sjukt stel i nacken! Men jag ringer imorgon så kollar vi scheman och pratar ihop oss, puss!

2009-02-16 @ 20:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0