Fucking trött in the huvud.......

Jag tror att det e en förkylning på gång. Jag sover och sover och blir aldrig pigg. Ont i bröstet har jag så fort ungarna börjar skrika hemma, det bara drar ihop sig och blir världens kramp i bröstet. Kanske bröstcancer??? jag vet inte jag....

Jag har jobbat på 210 i veckan och i morron e det dags igen för en dagtur. Jag älskar det verkligen =) Alla och allt fungerar så bra och jag trivs som fisken i vattnet!! Har några dagar till veckan också och dom ringer titt som tätt och frågar om nya pass så jag antar att det kommer att bli mera jobb i framtiden =)

Nä,nu ska jag lägga mig i soffan ett tag innan det e dags för att laga mat.....igen .....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte att det är bröstcancer lilla du ;) Ångest kanske? Det var i alla fall kul att se dig den lilla stunden idag! Puss på dig

2009-01-17 @ 16:46:03
Postat av: Anonym

Hej snygging! Jo det gick ganska bra med eleven... Fick beräm av henne och hon tyckte jag var en bra handledare i alla fall :P ja FAN vad jag längtar till Simon och Viktor!!!! Vi tar det fan så fprt lönen dyker upp... Vi hörs! Kram på dig

2009-01-18 @ 22:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0