Ja, jag vet.....

.....att jag e dålig på att uppdatera bloggen men jag har ju som inte någon större lust med det just nu! Jag har fullt upp med mig själv och barnen. Ska åka och hämta Ludde i dag och Maja ska såklart följa med....Nikola frågade henne vad hon ville och hon ville hellre åka tåg med mamma istället för att gå på McDonalds med honom. Jaja, jag har som vanligt inget att säga till om.....

I morron ska vi på julgransplundring. Pappa e med i nån jävla loge som heter Odd Fellow och dom ordnar plundring med tomtar, godis, dans och en grym fikabuffè till de vuxna varje år. Jag ska dit med min storebror och hans familj och lillebror och hans flickvän...och mina barn såklart =)

De sista dagarna har jag hamnat i någon sorts depression...eller hur det stavas...
Allt har varit piss och jag har varken svarat i telefon eller skickat sms. Jag har stängt mig inne helt och det verkar som om det var det jag behövde. Jag börjar känna att mörkret är borta och jag kan börja det nya året som en glad person. Jag hatar verkligen ångest....USCH!!!! Så, förlåt till alla som ringt utan att fått något svar hos mig!! I`m back!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0