Avd 208

I morron skulle vart min sista lediga dag men då ringde de från avd 208 och frågade om jag kunde jobba en a-tur. Tänkte att det kunde vara bra att "få in foten" på flera ställen så självklart kunde jag det  =) Och Sara och Rosbir jobbar ju där så det kommer nog att gå bra!

Ska bli kul att få träffa Sara, det var ju så länge sedan. Visserligen jobbar hon kväll men jag hinner träffa henne en stund i alla fall =) Klämma lite på bebismagen =)

Maja e så himla förkyld. Hostar och nyser om vart annat och hennes hals gör så ont att hon kryper ihop varje gång hon ska hosta. Stackarn! =( Hoppas att hon piggnar på sig så att jobbet inte blir lidande.....Vill ju inte lämna Andrea i sticket på dialysen =) Men det löser sig nog.

Nikola har "sommarlov" nu. Hans skola har stängt några veckor och då tar idioten på sig jobb i stället!!!!! Fel att passa på och vara lite ledig!!! Mupp!!! =) Han ska vara hemma med lilltjejen i morron och sen jobbar han heeeela veckan ända till söndag....Jag hoppas på att lillebror min har lust att åka till stugan i Åkersjön nästa helg. Det vore mysigt nu när mor och far har semester och ska fixa lite på sitt "skötebarn". =)

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0