Körkort =)

Nä, jag har inte tagit körkort men jag och min älskling Andrea ska börja på intensiv kurs på Östersunds trafikskola. Kostar drygt 5000:- och sedan får man lägga till för halkbana, uppskrivning och uppkörning. Inte så dyrt tycker jag och då har man ju (förhoppningsvis) körkortet på 2-3 veckor =) Ååååå, det skulle vara underbart att slippa dessa jävla bussar!!!!

Annars har det (som jag alltid skriver) inte hänt något speciellt. Jobbar och sliter och önskar att solen ska hitta tillbaka till Östersund. Maja e fortfarande kraslig och idag har hon klagat på sitt högra öra. Hon håller för örat och kvider. Stackarn.Har tid på HC i morron kvart över åtta på morgonen så då får vi se om det e öroninflammation eller inte. Kan vara en vaxpropp som ligger och trycker på för det har hon haft förut. Om det dock e en inflammation blir det inget jobbande för mig i morron kväll vilket vore riktigt pissigt för jag behöver verkligen alla pengar jag kan få nu så jag kan spara till körkortet!

Nä, nu ska jag kolla på film =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0