Alltid lika besviken =(

Nu har jag precis betalat räkningarna. jag kan säga att det blev inte mycket kvar. Fan vad jag hatar detta! Ingen som har överskott på pengar så att denne kan skänka mig lite?!? =)

Nä, skämt åsido, jag har 2000 kvar denna månad som jag ska klara mig på, känns liiiiite tungt men det ska nog gå.

Ska jobba ikväll igen. Andrea jobbar dag på Dialysen så jag kanske får en glimt av henne idag =) Får springa in och kramas lite med henne!

Nä, nu ska jag äta frukost och sedan gå upp till mamma innan Maja ska på dagis!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Daniel

ååh känner igen det där- borde starta eget med nåt?

2009-03-26 @ 15:53:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Har precis betalat in räkningarna jag med och vill bara gråta! Kul och slita som ett djur för att sen se alla pengarna försvinna....



Vad gör du på måndag eller tisdag? Vad jag vet nu så e jag ledig.... Pöss!

2009-03-26 @ 20:30:03
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0