Barnbidrag!!!!!

Haha! Ja, då var man inte pank längre nu då =) Ska åka ner på stan vid nio-tiden och kolla lite på kläder till barnen så man lär ju bli pank ganska snabbt i alla fall.... Men Maja e med så jag lessnar nog fort och åker hem i skaplig tid =)

I morron, om jag inte får jobb, ska jag ner och fika med Sara på stan. Och om inte hon har jobb såklart =) Vi sprang på varann i hissen på sjukhuset när jag jobbade sist och hon väntade med mig tills mor och far kom och hämtade mig. Kallt var det men vi surrade på om allt och inget så det gick bra =) Hon e ju såååå go!!!!!

Har jag nämnt att Maja e helt blöjfri nu??? Stor-tjejen! Det gick på bara några dagar! =) Hon sover utan och klarar sig hela dagarna utan, även på dagis. Nu kanske man kan spara liiiite pengar i alla fall =)

Nä, nu ska jag fixa frukost till Majsan och sedan bär det iväg till staden! Om någon ska ner och e sugen på en lunch så ring mig på "nallen" så möts vi någon stans!

Pöss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nu ska du shoppa så glatt!

2009-03-20 @ 08:30:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sara i Rätan

Men vad duktig hon är!! Hugo har fortfarande nattblöja och oftast är den torr på morgonen. Får se när vi bestämmer oss för att ta bort den...

Kram

2009-03-20 @ 09:27:57
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0