En liten snabbis.......

.......innan jag ska gå hem från jobbet. Träffade Andrea en snabbis i hissen när jag skulle hämta matvagnarna. Hoppas att det gick bra för dig,gumman,på din dag på dialysen! =)

I morgon ska jag jobba A-tur. Känns skönt att få lite jobb nu så att man får lite lön i april oxå =P Pengar behövs det alltid!

Förresten, någon som vill åka till Borgvattnet????? Är sugen på att dra dit igen! Kollade upp om det gick att boka på halloween men det var bokat i 10 år (!!!!!!) framöver! Ja,det kanske e lite mer spännande att sova där då...vem vet?

Nä,nu ska jag göra ett sista ryck innan jag får gå hem!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skulle gärna åka dit någon gång, måste bara amma klart!



Kram

2009-03-04 @ 10:02:56
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Andrea

Klart jag vill med! :D:D Vi får dra dit en vända till ;) KRAM!

2009-03-04 @ 10:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0