.....

Igår hade Maja svårt att sova så hon var uppe till typ tolv. Jag hade laddat ner en skräckfilm som jag längtade efter att få titta på så jag strtade den lite i smyg när hon satt och lekte. Hon har en hund som sjunger och spelar när man trycker på dennes tassar eller näsa osv. Och jag kan säga att filmens skrämmande scener var inte så¨skrämmande när man hade den där jävla hunden brevid sig som sjöng: "Huvud, axlar, knä och tå, knä och tå...." osv.

Jag var helt enkelt tvungen att stänga av den och gå och lägga mig med henne...och hur slutade det tror ni?? Jo, jag so9mnade oxå så det blev ingen filmkväll med min kära sambo.....*suck*

Andrea, vi må ju ta och boka den där resan nu då. Hur jobbar du till veckan? Call me, baby!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, en sån har Hugo också och han blev skräckslagen en natt när hunden började sjunga "huvud axlar knä och tå" mitt i natten på högsta volym...

2009-03-21 @ 15:11:11
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: sara

Den där hunden hatar jag! Felicia har en sån och jag lyckas alltid kliva på den när det är mörkt så jag blir skiträdd!

Skulle vara skitkul o åka men jag har fan inte råd. Ska ju åka bort några dagar om en månad så jag måste spara slantarna :/

Sorry för att jag inte hörde av mig igår men jag var så slut efter veckan så allt jag orkade var o bjuda in oss på middag hos mamma o pappa!

Kram

2009-03-22 @ 10:12:03
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0