Ojojoj, vad säger man en sån gång...?

En kompis till mig förlorade sin son i natt. Han hade ett medfött hjärtfel. Kevin blev bara 3 år gammal.
Hon ringde mig och var helt förstörd, som man absolut kan förstå!!! Men vad säger man som vän till en annan vän som förlorat sitt barn?!? jag blev helt stum.....Visste inte vad jag skulle säga......Kunde inte fatta det.....

Lilla goa killen.......Usch! Tankarna flög hit och dit....Mina vårkänslor kunde inte längre få mig att le....

R.I.P Kevin! Vi ses i Nangijala!



Kommentarer
Postat av: Sara i Rätan

Men så fruktansvärt... Livet är orättvist på många sätt, man ska inte behöva begrava sina barn.



kram

2009-03-19 @ 10:38:37
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0