Lista.....

Hade inget annat att göra så jag ger mig in på att svara på denna lista!



1. Hur gammal är du om fem år? 33
2. Vem var den senaste du träffade? Maja och Nikola
3. Hur lång är du?171 cm.
4. Vilken var den senaste film du såg? Zombieland
5. Vem ringde du senast?Lillebror
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var något kedje-sms som jag fick av en polare, skickade till 9 st så jag orkar inte skriva alla
7. Vad är dagens planer?Handla med lillebror, laga mat, vila i minst 3 timmar och sedan jobba natt
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, snabbare att avsluta och man behöver inte svara direkt om man inte vill =)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I lördags
11. Vilken ögonfärg har du? Grå/blå
12. När vaknade du idag? runt elva
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja,det dök upp en utanfö vårat köksfönster som kattklubben fick ta hand om
14. Vilken är din favoritplats? I Nikolas famn
15. Vilken plats föredrar du minst? Ute i 30 minus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På samma ställe som nu
17. Vad skrämde dig som barn? "Horn_Per"! hahaha!
18. Vem fick dig att skratta senast? Lotta, min granne
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej,jag e ju faan snart 30!! =)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja,måååååånga gånger men det var ett tag sedan
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
25. Är du social? Det beror på
26. Vilken är din favoritglass? Pistage
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Tänka på mig och barnen, BARA!!!! =)
28. Tycker du om kinamat? Får ont i magen av det =(
29. Tycker du om kaffe? Ooooo, ja!
30. Vad dricker du till frukost? Lite juice och en mini-macka
31. Sover du på någon särskild sida? Mage eller höger sidan
32. Kan du spela poker? ja,det e kul
33. Tycker du om att mysa? Klart man gör! Om det e en mysig person med =)
34. Är du en beroendemänniska? Jag vet inte men de som känner mig skulle nog tycka det
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej
36. Vill du ha barn? Jag har två redan, skulle inte orka med flera
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och liiiite arabiska
38. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
39. Föredrar du havet eller en pool? Havet
40. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, kläder och lite skor =)
41. Äger du dyra smycken? nej
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Saltgurka
43. Vem är den roligaste människan du känner? Oj,känner många men Andrèa, Lotta, Selma och Sara Stålis har härlig humor! =)
44. Välj ett ärr på din kropp? Hmmm, har så många efter olika operationer men jag väljer från den sista operationen som gjort att jag tappat 43 kilo! =)
45. Vad har du för ringsignal? "4 minutes" med Madonna och Justin Timberlake
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Inte jag men mamma och pappa kanske har
47. Flirtar du mycket? Tror det men jag tänker inte på att jag gör det
48. Vart togs din profilbild för din blogg? På gräsmattan på Campus en solig sommardag när jag gick undersköterske-linjen
49. Kan du byta olja på bilen? Nej! Haha!
50. Har du fått fortkörningsböter? Nej,har inget körkort
51. Vilken var den senaste bok du läste? Läser inte böcker
52. Läser du dagstidningen? Ja, ÖP
53. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
54. Dansar du i bilen? Nej,men sjunger gärna med i goa låtar! =)
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nyss när jag skrev inköpslista
57. När var du i kyrkan senast? Ett tag sedan när jag och Maja var på öppet-kyrkis
58. Vad ska du göra nu? Hoppas på att lillebror kommer snart så vi kan åka och handla!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, ja humor har man gott om!!! =)

2009-11-09 @ 17:06:42
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kul att man kan få dig och skratta,kanske vi ska baka lite mera pepparkakor snart ;D =D. Kram

2009-11-09 @ 20:27:28
URL: http://ingenannanlik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0