.......

Ja,det har inte hänt något sedan de sista inläggen. Har bara varit hemma och funderat över livet och dess innehåll.....Ojojoj,vad jag lät djup nu helt plötsligt! =)

Ska strax iväg till mor och far och äta middag. Får se vad min kock till farsa har kokat ihop idag då! =) Man brukar dock inte bli besviken på hans mat.

Till veckan jobbar jag nästa alla dagar. Hörde att det fortfarande e tungt där så jag vet vad jag har att vänta mig....*suck* MER LÖN ÅT UNDERSKÖTERSKORNA!!!!!!!!!

Jag har köpt en biljett till "sjukhus-revyn" på Folkets hus. Ska gå med ett underbart gäng från jobbet så det kommer att bli askul!!!!! Ser verkligen fram emot det. Blir i november någon gång. YAY!!!!


Nä, nu ska jag väcka Maja och knata upp till mor och far!

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0