Halloween-mys!

Fick en fixidè att jag skulle ordna ett litet halloween party för mina älsklingar. Bjöd in några vänner och deras gullungar! =)

Dags för glass! Jag hade gröpt ur apelsiner och ställt i frysen. Använde sedan dessa som skålar till glassen.




Halloween-spöken! =) Marschmallows som vi doppade i choklad och målade sen ögon och mun av chokladen med hjälp av tandpetare. *mums*



Spindeltårta a la Lina! =) Jaja, jag försökte ju i alla fall! Haha!

Sara och Felicia tog en paus från allt fika och la pussel istället.

 



Min älskade lillebror och hans sambo kom oxå förbi på fika. Maja blir så glad när favvo-morbror kommer och hälsar på! =) Jag fick jättefina rosor av dom, glömde dock att fota buketten.....*sorry*



Maja och Linnea leker med Majas "dator". Den låter och pratar på ett mycket störigt sätt så batterierna kommer nog att "mystiskt" försvinna snart! =)



Ludwig och Seth äter tårta.



Maja och Linnea äter tårta.



Ja,det var nog allt jag hade denna gång. Ska bjuda mer folk på mitt inplanerade julfika/myskväll. Sara Stålis: Du MÅSTE komma då!!!!!! =) Syster yster din oxå!

Pöss & Kräm!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kommer!!!

2009-10-31 @ 21:07:03
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kul själv var jag och A hemma ensamma hela helgen!

2009-11-01 @ 12:45:18
Postat av: Johanna

Det ser jag fram emot =)

Va mysigt du hade fixat!!

Kramar

2009-11-01 @ 22:02:50
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0