Started the day with a smile! =)

Ja,jag vet att jag e dum och att jag hoppar in i saker allt för fort men jag e sån bara!

Nikola och jag har pratat en hel del de två sista dagarna. Om jag bara hade vetat om att han älskade mig så mycket som han gör hade jag inte ignorerat honom som jag gjort. Han grät och det gör han ALDRIG annars! Igår kom han hit för ännu ett samtal och det har varit sjukt stelt mellan oss även om vi har pussat och kramat varann en hel del. Han somnade i soffan och jag satt och tittade på honom lääääänge. Ville inte att han skulle vakna och åka härifrån. Han har sovit i en fåtölj hos en kompis i en vecka. *Skäms* Kändes så skönt att se honom sova så lugnt som han gjorde.

Han vaknade runt ett på natten och kom sedan till sängen. Resten av natten tänker jag cencurera här på bloggen! :P

Idag har han skrattat och bara myst med mig. Vi e precis som nykära och det känns oväntat bra. Vi har ju trots allt varit tillsammans i 6 år (nu på lördag) och jag vill verkligen ge det en chans till. Han letar dock en egen lägenhet fortfarande men det känns som om det e ok. Han får ta den tid han behöver.

Jag vet att Andrèa kommer att svära över detta inlägg! Haha! Gumman, you will always be my bitch! :P

Nä, nu ska jag laga någon form av middag/kvällsfika till barnen som varit med morbror Robin och hans sambo på Djungelhuset.

Pöss och kräm!

Kommentarer
Postat av: Sara i Rätan

Follow your heart! Känns det bra så go for it!



Kram

2009-10-21 @ 18:25:37
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Andrea

Haha ja jag svär! :P Men huvudsaken är att DU mår bra.... Tänk inte på någon annan än dig själv! Ska försöka följa samma råd själv nämligen ;) PÖSS

2009-10-21 @ 18:52:22
Postat av: A´s mamma

Härligt att det ser ut att lösa sig för dig/er

Lycka till...

2009-10-26 @ 15:16:16
URL: http://livetefantastiskt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0