Jahapp....

.....då var det jul i morron igen då. :D Jag ser faktiskt fram emot denna jul. Men jag måste erkänna att jag har haft sjukt dålig planering när det gäller julklappshandlingen....Handlade det sista idag och jag är ändå inte nöjd....Men huvudsaken att barnen får något av det som de verkligen önska sig. Maja ska ju få ett Barbie-slott av momma och moffa, och jag har köpt en jättestor docka (som ni säkert sett på Claes Ohlsson) plus att jag köpt någon form av "jordgubbs-dockhus" med Jordgubbs-Lisa aka Strawberry shortcake. Dyrt men hon kommer att älska det :D Ludde fick ju sitt älskade DS tillslut och sen fick han en typ flagg-poster med Eminem, han har även önskat sig en stor Buzz lightyear men det går faan på 800kr så jag är tveksam på om han ska få den....Men det lär väl sluta med att jag köper det i alla fall :D

Nä, nu ska jag göra sista rycket på jobbet och sen hem och mysa med gubben! :D

GOD JUL ALLA MINA KÄRA DÄRUTE!!!!


Over and out......

Kommentarer
Postat av: Sara

God Jul älskade vän!!!!



Kram

2010-12-24 @ 08:22:16
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas att ni fick en underbar jul =)

Passar på att önska er ett gott nytt år.

Puss & Kram

2010-12-28 @ 09:40:28
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas julen vart toppen för er gumman! Vill ni komma på fika nån dag? Pöss

2010-12-28 @ 11:40:36
URL: http://sasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0