Åkte dit till slut.......


                                                               


Är så f**king förkyld! Trode att jag skulle klara mig men inte då....Alla som jag känner (typ) har varit förkyld och haft feber osv osv men inte jag. Åkte dock dit till slut jag oxå...INTE ROLIGT!!!

Ska jobba c-tur (kväll) i morron men vet inte om jag orkar.....Har feber och näsan rinner och halsen gör ont. Ska i alla fall ner på stan och handla upp hela avdelningen för förkylningar på Apoteket! Nässpray, halstabletter och Ipren ska inhandlas, var så säker! Huvva, stackars mig!

Ska träffa tant Selma oxå en snabbis, kanske hinner ta en fika innan hon börjar jobba. Maja och Ludde ska till stugan med momma och moffa. Själv åker jag till Nikola så att han får pyssla om mig...Det behöver jag! =)

Nä,nu ska jag kolla på film och sen blir det natti natti!

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0