.......

Jag e typ döende....Känner mig som en karl som bara klagar och klagar men det e faktiskt synd om mig!!!!! Jag har feber, ont runt näsan för att jag snyter mig så ofta, halsen svider och jag har ont i hela kroppen! STACKARS MIG!!!!!

Sov hos Nikola inatt. Behövde en mysig famn att vara febrig i =) Han kokade te och pysslade om mig när han kom hem från jobbet. Skönt att vara barnledig den dag man känner sig mest sjuk. Tack mamma och pappa! <3

Skulle vart till Lotta, min kära granne, i dag eftersom hon fyller år. Orkade dock inte. Vaknade runt halv två...tror jag....och ville bara att det skulle vara natt så att jag kunde få en anledning till att somna om. Får gå dit med hennes efterlängtade kokos-kaka i morron istället.

Ikväll kommer Robin med sina svärföräldrars hund Hero. Dom åker till Tallin i morron bitti och han ska jobba från 06.00 så vi ska vara hundvakt till i morron kväll. Det e så mysigt att få vara det =) Hero e så himla gullig!

Nä, nu ska jag dricka upp mitt te och softa framför en bra rulle!

                                                                

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0