Tired in tha head.......

Har igentligen inget att blogga om. Har jobbat torsdag och idag (fredag). Grannen och hennes lillprins var hit och lagade middag. Skönt att slippa stå vid spisen när man jobbat a-tur =)

Satt och degade ihop efter maten. Herregud vad trött jag blev! Tar verkligen på krafterna att hoppa på olika jobbarpass. Tror inte det e bra för hälsan att hoppa mellan nattpass och dagpass. Eller e det jag som e fjollig???

Ludde sover hos momma och moffa inatt. Ringde nyss och sa god natt och då satt de och åt rostat med olika röror....*suck* Jag vill oxå ha fredagsmys!!!!!!!

Nu ska jag försöka övertala Maja om att INTE titta på ytterligare en Mr.Bean film. Hon e helt galen i de filmerna! =) Skrattar åt hans tokiga påhitt och urdumma beteende. Sötnosen min!

I morron ska jag på posten och hämta ut min "nya" mobil! Åååååh,vad kul det ska bli med en ny! Det e en Samsung med touchscreen...eller vad det heter......E inte så haj på sånt där =)

Nä,nu måste jag sova. E helt slut i knoppen!


Pöss & Kräm!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh jag vill också ha en telefon :-( Använder ju min gamla som funkar hellre än bra :@



Kul de va att träffa dig :-)



Pyss

2010-02-13 @ 10:07:33
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0