Helt knäckt........

...ja,det blir jag när jag jobbar natt. Igår fick jag sova till 17.00 (!!!!) hemma hos Nikola. Orkade inte åka på någon julfest med barnen men Ludde fick skjuts av Robin så han kom iväg i alla fall. På kvällen var jag i alla fall held väck i kolan.....Usch! Det tar hur länge som helst för mig att komma in i en normal rytm efter nattjobb! Idag e jag oxå jättetrött. Vaknade runt 10 av att barnen bråkade (ovanligt va??).

Lotta, min kära granne kommer hit i dag och ska äta middag. Fick ett mess om köttfärs så jag antar att det blir köttfärssås eller nått liknande som ska tillagas =) MUMS!

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan en stund innan främmandet dyker upp!

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0