Jaha.....

...då var det slut på allt vad jullov heter. I morron e det dags att återigen skicka lillkillen på skolan och se till att allt e klart för start.

Maja börjar dagis på tisdag, om inte jag får jobb såklart. Hoppas att Nikola kommer ikväll efter jobbet och hämtar henne så jag kan få lite lugn och ro i morron =) Ska för första gången försöka att baka kanlebullar. Tro det eller ej men jag har aldrig gjort det själv förut, har lite svårt för det där med jäst. Får som inte till degen som den ska vara men i julklapp fick jag en riktig maskin för sånt så mamma sa att jag inte kan misslyckas nu =)

Vi får väl se!

Nä, dags att fixa kvällsfika till monstren och sen film för mamma!

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hello!! Jag hade tänkt prova modifast men det blev att jag kör en kombination av Naturdiet och Allévo nu, när det är slut tror jag att jag kör på modifast istället!

Hur är det med er? Vi MÅSTE ses snart, börjar vara skamligt länge sen igen...



Kram

2010-01-11 @ 14:51:40
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0