"Jävla sjukvård!!!!!"

Ja,det har jag fått höra ikväll på jobbet....Glad man blir när man tvättar någon i arslet för att undvika att denne får sår eller annat trevlig i baken, och sen får man det där kastat i ansiktet...

Varför ska man hjälpa folk som inte vill ha hjälp????? Som bara trycker ner och trycker ner????? Jaja, skit samma,jag får ju i alla fall betalt, hur taskigt det än låter så är det det enda som får mig och de andra som jobbar att skita i uttrycken som kommer från patienterna.

Snart e det hemgång. Ska hem och mysa med Nikola. Hoppas att han ska sova över så att jag får somna i hans armar! =)

Nä,kaffe kanske innan man loggar ut och går hem?

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0