Blodprover och blöjbyten.

Ja,det är det inte mycket av just nu på avdelningen. Helgerna e ju så sjukt lugna och just nu e det inte fullbelagt heller så nätterna flyger inte direkt förbi. Det e rätt segt mellan 03 och 05.30 kan jag säga! Ögonlocken väger ton =)

Fick sova rätt bra i dag även fast jag hade Maja hemma. Nikola jobbar ju så det var bara ett att göra, vill ju inte förlora pengar bara för att han jobbar extra på helgerna. Jag har oxå behov!! =) Vaknade av och till av att Maja kom och gnällde på att jag sov för länge. =) Lillgumman min! Klev dock upp kvart över tre, tyckte att stackarn behövde lite sällskap. Somnade dock om i soffan efter maten men det gjorde hon oxå så det var ju skönt!

Lämnade henne till Nikola inne i stan och åkte vidare till jobbet. Stannade en snabbis och kollade på ljus-spelet vid rådhuset. Gud vad vackert det var! Jag MÅSTE kolla på hela denna gången, missade det sist så det fick jag tittade på det ljus-spelet på Youtube! =)

Igår fick Maja följa med till jobbet innan Nikola hämtade henne. Det gick bra men jag e ju alltid lite nervös eftersom jag vet hur hennes humör kan vara ibland. Hon fick lite pepparkakor och mjölk och det gjorde susen det =)

Nä,nu e det snart fikadags! Te och räkröra blir det ikväll! YAMi! Maria snodde de sista lakrids-godisarna i medecinrummet så hon blir utan räkor i röran har Annica bestämmt! Håller med till fullo! Haha!

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Aha!

Ni kör bussiga klubben på jobbet...AVSLÖJAD (hahaha).Ska vi ha date på tisdag med våra ÄNGLAR...Hmmm!!??



Kram

Lotta

2010-03-06 @ 22:29:22
URL: http://ingenannanlik.blogspot.com/
Postat av: Sara

Helloooo! =) Det skulle vara superkul om du ville komma och hälsa på!!! Musse är nog inte något större bekymmer, det löser vi i så fall! Har du funderat på datum? Jag är ledig 10 och 11 april, jobbar varja helg nu förutom i helgen... Är dock ledig mitt i vecka lite nu och då! =) Vi får planera lite!



Kram!!!

2010-03-10 @ 17:55:07
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: sara

Hej vännen! HAr du tid för mig någonting nästa vecka? :) Pöss

2010-03-11 @ 21:45:47
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0