Ont i skallen......

                                                                 

.....och nattjobb som väntar. Men jag har petat i mig lite piller så det ska nog gå bra =) Maja vill ut, står och gnäller brevid mig så jag måste nog klä på mig och offra mig en stund ute. Men det e ju så himla fint väder så jag offrar mig gärna! ;)

En polare från Stockholm är tydligen i stan så jag bjöd hem henne, hennes barn och tant Selma på middag på torsdag. Ska bli kul! Har inte träffat Jonna sedan i höstas så jag ska ge henne en BAMSEkram =)

Nä,dags att gå ut i solen innan jag ska power-nappa för jobbtajm =)

Jonna ringde nyss och dom kommer gärna på torsdag!!! YES!!! =) Ska bli kul att få busa med hennes små monster oxå. =) Maja kommer att ha fullt upp =)


Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0