Slut på ledigheten.

I morron går jag på igen, ska jobba natt hela helgen och kliver av på måndag morron. Kommer att jobba med samma underbara ssk:or som tidigare i veckan så det kommer att bli kul som faan =)

Ludde åker till Sundsvall i morron. Har ingen skjuts så jag hoppas att bussarna inte är sena så vi missar tåget! Efter att jag och Maja vonkat av honom bär det av hem igen för då måsta mamsen vila innan det bär av till jobbet. Nikola hämtar Maja på sjukhuset så hon får följa med dit.

Idag har tant Selma och Jonna varit här. Hennes änglar Alvin och Rebecka var oxå med såklart. Ungarna har lekt och stojat på hela eftermiddagen och kvällen så Maja var så trött att hon somnade utan protester (!!!). Inte mig emot =) Jag hoppas att jag och barnen kan åka ner till dom i Stockholm och hälsa på i sommar. Skulle vara askul att få gå på Gröna Lund och kanske Skansen också. Barnen skulle älska det =)

Så kortfattat blev det en massa prat om ungdomens dagar fyllda med en massa tokigheter =) Faan vad man höll på alltså när man var ung! Haha!

Nä,nu måste jag sova, ska ju skicka Ludde på skolan till tjugo i åtta......*suck* Lina e ingen morgonmänniska kan jag lova! Kollade förresten på en bra film nyss, "Shutter island" med Leonardo Dicaprio. Helt klart sevärd. Fattade dock inte slutet så jag får nog se om den =)

                                                                      

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: sara

Ska vi ses någon dag i veckan? Miss U! PÖSS

2010-03-06 @ 18:12:48
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Det lät mysigt! När kommer du till Rätan och hälsa på då? Jobbar du hela lovveckan? Kram

2010-03-07 @ 08:46:29
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0