Tänker på i morron.....

....och funderar på vad jag ska hitta på för middag =) Vill ha en lite mysigare middag nu när Maja sover hos Nikola. Ludde tycker det e så skönt när hon inte e här. Hur ska man tolka det då? Gillar han inte sin syster? Hmmmm....Mamma anar syskonkärlek =)

Idag kom grannen, Lotta, och hennes son A hit och käkde middag. Det blev inget flott utan gamma hederlig ungspannkaka. Lite grädde och jordgubbssylt gjorde dock det hela lite lyxigare =)

Vill gå och hälsa på Ozzy. Maud skulle ringa i söndags men gjorde det aldrig. Hon har det jävligt jobbigt nu fick jag veta av henne själv. Stackare! Så jag väntar gärna tills hon har en bra dag och går och hälsar på då istället =) Det e ju dock bara några dagar kvar tills jag får ta hem honom och då ska "mamsen" gosa och pussa så han kommer nog att bli trött på mig =)

Herrejisses! Klockan är ju faan halv fyra på morronen! *oopppss* Kanske ska knoppa =)

Pöss & Kräm! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0